Forum o wszystkim z naciskiem na Armagiewont i Faza z Kwasa
Krykiet - i wszystko jasne
OTURZ
1. Mecz (Match) odbywa się na betonowym/asfaltowym/zajebistym podłożu.
2. Gracze po uprzedniej konsultacji mają ustalić gdzie znajdują się bramki do których będziemy nakurwiać puszki.
3. Gra rozpoczyna się od bramki jednego z zawodników/drużyn.
4. Celem jest trafienie do bramki przeciwnika określoną ilość razy, ustaloną przez drużynę/zawodnika który strzeli pierwszą bramkę.
5. Kiedy zawodnik oddaje strzał, puszka musi przekroczyć połowę. W innym wypadku przeciwnik oddaje strzał z połowy.
6. Kiedy puszka przekroczy połowę i dalej będzie się poruszać zawodnik który bronił strzału może kopnąć ją w stronę połowy aby odległość do bramki przeciwnika przy następnym strzale była jak najmniejsza (żeby puszka wylądowała jak najbliżej granicy połowy).
7. Kiedy puszka wyląduje na trawie/wodzie/błocie/lawie/moczu/kwiatkach/mięsie/psach/ścianie przesuwa się ją do linii bramki (maksymalnie 50 cm od niej)
8. Jeżeli puszka styka się z krawężnikiem można odsunąć ją od niego na maksymalnie 30 cm.
9. Puszkę która leci do bramki można zatrzymywać oraz kopać za pomocą nóg.
10. Drużyna która trzy razy wypierdoli puszkę poza boisko (tylko na granicach bocznych) dostaje za karę rzut karny i ma przejebane trochę.
11. Jeżeli po zamachu nogą puszka nie wykona WYRAŹNIE widocznego ruchu to kopnięcie jest powtarzane.
12. Jeżeli puszka znajdzie się w powietrzu drużyna/zawodnik może utrzymywać ją ponad ziemią dowolną ilość czasu poprzez podbijanie jej nogami, aby uzyskać jak najlepszą pozycję do nakurwu do bramki przeciwnika.
Oto ilustracja przybliżająca sytuację na boisku.
Offline
Krykiet - i wszystko jasne
ZAKTUALIZOWANE ZASADY KURWA
Offline